zondag 22 mei 2016

Geen rust

Vandaag heb ik al het achterstallige huishouden kunnen weg werken.
Het was van de week druk. Druk op een leuke manier hoor. Veel mensen mogen ontvangen.
Mensen die spullen kwamen brengen en mensen die spullen kwamen halen.
Natuurlijk ook heel druk in de weer geweest voor Toby wat veel meer tijd heeft gekost dan gepland
Ik had nog was die weg gewerkt moest worden en wat sanitair dat wel een sopje verdiende.
Ik kan toch niet op mijn kont zitten als ik weet dat dit allemaal nog gedaan moet worden. Ik heb dan geen rust en neem ook geen rust.
Ondertussen kwamen de eerste foto's van Toby binnen. Hij heeft de reis heel goed doorstaan.
Eindelijk kon de familie hem dan in de armen sluiten. 


Zo leuk om op zulke foto's te zien hoe hij onthaald wordt! 
Toby vond het wel allemaal een beetje eng. Snap ik. Je wordt op Hato weg gebracht en op Schiphol zijn al je bekende stemmen en geuren weg. Zelfs het meegenomen handdoekje helpt dan niet.
Het liefst breng ik elke hond zelf weg. Tot aan de stoep van de nieuwe baas. Maar dat is financieel natuurlijk niet haalbaar. 
Voor Toby stond er een heerlijk mandje klaar waar hij zijn jetlag in kan uitslapen. Morgen maar eens horen hoe hij het dan doet. 


Maud is vandaag ook weer vertrokken. 


De derde examenweek met voor haar wiskunde, economie en Engels.
En wiskunde betekent nu eindelijk vloggen! Ze is natuurlijk vandaag al begonnen, want hoe bijzonder is het om te vertellen dat je een dag van te voren al vertrekt om met het vliegtuig naar de plek te vliegen waar je examen gaat doen.
Morgenmiddag lokale tijd wordt het vlog naar Nederland gestuurd. Het kan zijn dat hij morgenavond Nederlandse tijd al online komt. Anders dinsdagmorgen. Uiteraard zal ik de link dan delen.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten