maandag 9 november 2015

Ontbijtje gescoord

Een nieuwe week een nieuwe dag, maar weer eens zien wat komen mag.
Nou we werden vanmorgen vroeg verrast met wat extra opruimwerkzaamheden.
De twee honden die buiten sliepen vonden waarschijnlijk dat het te lang duurden voordat het ontbijt geserveerd werd. Zij zijn zelf maar een ontbijt gaan scoren.
Het heeft gesmaakt, ik hoefde niet veel op te ruimen. Dit, een stuk vleugel en wat ingewanden.


Nou viel mee toch baas? Ja ik weet zeker dat het één van de honden was! Poes lag namelijk heerlijk op bed bij Maud. Stelletje moordenaars!
Onze vriend de leguaan heeft vannacht in de stoel geslapen. Vanmorgen zat hij er nog steeds in. 
Ook begin van de middag nog geen verandering in de situatie.
Maar ik las de goede tip in een comment op mijn blog dat ze de zon nodig hebben om energie te krijgen. Op het hondenhok is vrijwel alleen maar schaduw. 
Didier die bij ons het zwembad schoon maakt heeft de stoel boven op het pomphok gezet. 
Daar schijnt de zon volop.



Buren zullen wel denken dat ik in een psychose zit of zo. Dat ik echt niet meer weet wat ik doe en overal mijn meubilair neer zet.
Eerst buiten het hek, daarna op het hondenhok en nu op het pomphok. Zolang ik mijn tafel nog niet op het pomphok probeer te plaatsen is er nog niks aan de hand.
Het heeft wel gewerkt. Aan het eind van de dag was de leguaan vertrokken.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten