donderdag 12 november 2015

Omdat het kan

Vandaag ben ik op pad geweest voor de stichting. In de maand november hebben we officieel toestemming om letterlijk langs de deuren te gaan. Langs particulieren is niet zo heel zinvol, we proberen het eerst groots. Vandaag dus langs bedrijven om te kijken of ze ons éénmalig willen steunen. Het is echt leuren langs de deuren.
Voordat ik vanmiddag ging kwam ik een bericht op Facebook tegen.

Als ik zo'n berichtje lees denk ik echt dat kan alleen maar hier! De hele dag kunnen ze die brug gebruiken maar midden in de spits gooien ze de boel dicht. Ach ja waarom ook niet.
Ik heb het berichtje nog even naar Erik doorgezet zodat hij er rekening mee kon houden, daarna ben ik zelf op pad gegaan.
En wat denk je? Ik was te laat. Ik was pas na 17.00 uur klaar bij de winkels. Moest ik dus omrijden.
Hetgeen waar ik Erik voor behoed overkwam mij nu zelf.
Nou is het geen ramp, ik kom vanzelf een keer thuis.
Ik denk dat iedereen dit dacht die in de file stond.


De brug hoort bij de ringweg die nu dus voor een deel gesloten was. Er is eigenlijk maar één alternatief en dat is via de andere kant van de ring rijden. Ik had hier het ergste deel gehad en was bijna thuis.
Ben ik bij de laatste rotonde hoor ik op de radio dat ze toch niet de gehele brug nodig hadden.
En als ze niet filmde mocht je er toch langs. Grrrrrrrrrrrr.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten