maandag 26 oktober 2015

Beetje moe

De kop is eraf voor de kinderen. Dag één van de proefwerkweek is achter de rug.
Ben toch zo benieuwd hoe ze het er beiden vanaf gaan brengen. Volgens mij kunnen we eind volgende week het eerste rapport in ontvangst gaan nemen. Nog even geduld dus.
Maar ach, geduld heb ik meer dan genoeg. Dat raakt niet zo snel op.
Mijn energie is helaas wel een beetje op. Het vlammetje is op waakstand gegaan.
De afgelopen weken waren druk. Druk met fosterhondjes, maar dan in algemene zin.
Wat nog het meest energie vrat was de spanning rondom de zieke pups en het afwachten wat het met de rest van de roedel deed. Verder waren er de ritjes naar de dierenarts, het halen en brengen van honden naar nieuwe eigenaren en het alles regelen via social media. Gewoon veel.
Ook de warmte maakt je moe. Het is echt warm! Met daarbij een hoge luchtvochtigheid.
Ik kan gewoon niet niks doen ook al is het warm. Er moet gedweild worden, de was moet gedraaid worden enzovoort. Al deze activiteiten zijn niet in de airco uit te voeren. Dus met zweet op de rug gaan we door.
En daarbij is Erik de afgelopen tijd veel afwezig. Afgelopen week was hij in Mexico. Vandaag was hij op een ander eiland, van het weekend gaat hij naar dat zelfde eiland en zo weet ik nog een paar geplande trips. 
Dat betekent dat ik nu even aan mezelf moet gaan denken. Even geen hondjes erbij. We richten ons op wat we in huis hebben. 
Af en toe maar wat meer tijd voor mezelf inplannen is misschien ook een idee.
Aankomende vrijdag staat er in ieder geval een concert van Guus Meeuwis op de agenda. Daar heb ik zin in.
Morgen weer een update over alle viervoeters. Nu naar bed.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten