donderdag 10 september 2015

Update Bella en Jack

Vanmorgen heb ik Ted en Puck op Facebook geplaatst. Het is altijd even afwachten of er mensen op reageren. Soms weet je het niet. De markt kan verzadigd zijn, of het type hond is niet wat men zoekt.
Nou Puck en Ted lagen goed in de markt. Wat een reacties heb ik gehad!
Voordat de hond meegaat maak ik eerst kennis met de eventuele nieuwe eigenaar. Zo weet ik waar de hond terecht komt en of ik daar een goed gevoel bij heb. 
Soms verkoopt een hond zich vanzelf. Zo ging dat met Jack. Die had van zoveel mensen het hart gestolen, die plaatste zichzelf.
Zijn nieuwe eigenaar kwam voor een andere hond bij mij langs en was op slag verliefd op Jack.
Snap ik, dushi Jack. 
Samen met Bella verhuisde hij naar zijn forever home. Nou schatje Jack is niet altijd even schattig.
Of nou ja, ik zeg het verkeerd. Jack is reuze schattig, maar wat hij uitvreet is niet altijd even leuk.
Zijn nieuwe eigenaar heeft er een hoop werk van.
Het tuig is namelijk begonnen aan hun tweede leven. En wat je in je eerste leven niet gedaan hebt doe je in je tweede leven gewoon erbij. Dubbel pubergedrag dus.
Zo zit meneer met z'n kont in de vijver. 


Maar als deze kop je dan aankijkt lukt het je toch niet om boos te zijn?


Bella en Jack zijn ook gek op sneeuw. Omdat het hier nooit sneeuwt regelen ze dat op een andere manier.


Ik heb met de eigenaar te doen! Echt! Dit hebben ze bij mij niet gedaan en nu ze bij een ander wonen misdragen ze zich zo! Stouterds. 
Gelukkig kan de eigenaar een hoop hebben en geniet hij ook nog steeds van zijn hondjes.
Wat zeg nou zelf, als ze er zo bij liggen saampjes dan smelt je toch?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten