woensdag 16 september 2015

Nieuwe energie

Het is op dit moment hier verschrikkelijk warm. Niet alleen wij Nederlanders klagen erover, maar ook de inwoners hebben er last van. Nou als zij het zelfs vinden is het echt warm!
Het is zo drukkend warm dat je van niks doen al zweet en er zelfs moe van wordt. Maar niks doen is geen optie.
Er moet vooral schoongemaakt worden. Met twee honden in huis met hechtingen staat hygiene hoog in het vaandel. Dus hop met de schoonmaakmiddelen in de weer.
En daar wordt je dus nog moeier van. En als je niet op tijd drinkt krijg je als kadootje ook nog een setje hoofdpijn kado.
Maar ik klaag niet. Ik haal uit zoveel dingen voldoening dat het me allemaal waard is.
Ik moet het niet te doen, ik mag het doen en doe het graag.
Toen ik vanmorgen Facebook opende was ik echt heel verrast hoeveel mensen er wilde helpen! 
Ik besef me terdege dat er zo veel organisaties zijn die je zou kunnen steunen. Ook in eigen land.
Hoe geweldig is het dan dat je toch nog zoveel toezeggingen hebt gekregen.
Dat geeft absoluut energie! 
Wat nog veel meer energie geeft zijn natuurlijk de beestjes om mij heen. Het is een geweldig proces om te zien hoe ze opknappen. Natuurlijk heb ik tot nu toe nog alleen maar succes gevallen gehad. 
Er komt vast nog wel een keer dat er een hondje het niet redt. Dat zal hard zijn, maar dan denk ik aan alle honden die het wel gered hebben.
Hier thuis is het elke dag genieten. Vanmorgen zag ik wat leuks. Ik zag Saar heerlijk spelen met Emma. Zo leuk! 


De harde kern had geen zin. Die lag te relaxen onder de boom.
Niet zo'n hele duidelijke foto vanwege de schaduw, maar als je goed kijkt zie je ze alledrie liggen. 


De hechtingen van Emma zitten nog steeds vast. Ze perst een stuk minder en haar hoopjes ontlasting worden wat groter. Het is wonderlijk hoe ze rent, speelt en geniet.
Om jullie ervan te overtuigen dat het echt een schatje is heb ik een filmpje gemaakt.
Kijk, zie en geniet.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten