woensdag 9 september 2015

Goed he baas!

De ukkies doen het goed! Ze leren elke dag weer een beetje meer.
Soms zijn dat goede dingen zoals waken.


Hier staan van links naar rechts Saar, Puck en Pip heel hard te blaffen tegen de buurhond.
Die staat er echt bij te kijken van wat moet ik met dat kleine grut. 
Maar mijn ukkies voelde zich ontzettend stoer!


Goed gedaan he baas, zegt Pip hier. Ja hoor Pip, je bent een knapperd!
Soms leren ze zichzelf dingen waar ik minder blij van wordt.
Zie Ted.




Dit is dus de waterbak. Niet een waterbak, maar DE waterbak. Om uit te drinken dus.
Dat doet hij er ook uit, maar erin spelen is net zo leuk.
De waterbak staat al niet voor niets buiten. Die natte pootjes door mijn huis vond ik geen succes.
Maar als dit geen waterratje wordt weet ik het ook niet meer.
Puck heeft sinds vandaag wat betere ontlasting. Ze had vorige week behoorlijk diarree wat maar niet over wilde gaan. Vanaf vandaag zie ik eindelijk verbetering. 
Maar nu ze dus allemaal gezond zijn, heerlijk spelen en genieten, is het voor mij tijd om afscheid van ze te gaan nemen.
Zodadelijk ga ik een leuk stukje schrijven over hoe geweldig ze zijn en dan is het afwachten of er reactie komt. Dan kan het zo maar eens zijn dat we van het weekend weer puploos zijn.
We zullen zien. Stiekem hoop ik natuurlijk dat niemand ze wil.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten