woensdag 19 april 2017

Korte rit

We hebben het druilerige natte Oakland inmiddels verlaten.
Nadat we uitgecheckt hadden zijn we door gereden naar de supermarkt voor de nodige broodjes en koffie.
Dat is wel ideaal hier in Amerika. De supermarkten zijn groot en bieden voor iedereen wel wat. 
Ook heeft vrijwel elke grote supermarkt een koffiecorner, dus kunnen we ook meteen werken aan het juiste level cafeïne. Ik kan wel stellen dat ik een soort van koffie verslaafd ben. Mijn lichaam wil graag s morgens en s avonds twee bakkies. Zeker die van de avond zijn onmisbaar. Neem ik die niet, dan heb ik de dag erna hoofdpijn. Koffie verkooppunten genoeg hier, dus om die cafeïne maak ik me niet zo druk.
De reis van vandaag ging van Oakhurst naar Bakersfield. Bakersfield heeft niet veel te bieden.
Het is voor ons niet meer dan een tussenstop. De trip gaat eigenlijk naar Las Vegas, maar dat lag op goed 7 uur rijden van Oakhurst. We hebben besloten de rit naar las Vegas in twee delen te rijden.
Vandaag 2,5 uur en morgen de rest. Zo blijft het voor iedereen leuk. We waren blij met deze beslissing. Tot een half uur voor Bakersfield regende het, en niet zo'n beetje ook. Het rijden is dan intensief en vermoeiend. Dat het een vrij korte rit was kwam voor nu wel even prima uit. 
Nu dus even relaxen in Bakersfield en morgen naar de neon stad midden in de woestijn.
Ik ben zo nieuwsgierig naar hoe het er daar uit ziet. Het moet overweldigend zijn, ik ben heel benieuwd.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten