maandag 3 april 2017

Elastiekje te kort

Vanmorgen was het dan eindelijk zo ver. Ik heb alle papieren kunnen inleveren bij de belastingdienst.
Er werd even gekeken of het klopte en de juiste waren en zo waar, ze bleven achter.
Nu mag ik woensdag weer terug komen om het nummer op te halen. Ja zo gaat dat hier.
Per post zou ik ook niet willen, dan heb ik hem zeker niet voor kerst 2018. Ach, ik weet nu precies wanneer ze open en weer dicht zijn, kan niet mis gaan woensdag.
Vanmiddag ben ik met Youri naar de orthodontist geweest. We komen er inmiddels al goed twee jaar en het einde is nog niet in zicht. Vandaag werd er een draad vervangen en konden er weer nieuwe elastiekjes uitgezocht worden. Na twee jaar hebben we alle kleuren wel gehad, op de meidenkleuren na dan. Maar dat ging Youri echt niet doen, roze was hem een stap te ver.
Donkerblauw maar weer dan.
Daarna als de sodemieter terug naar huis om ons in de tenniskleding te hijsen. We hadden gedacht er meer tijd tussen over te houden, maar alles was iets uitgelopen. Hierdoor werd het een onnodige racepartij. Ik had beter de kleding kunnen meenemen. Nou ja, leermomenten voor de volgende keer.
Of dit tijdstip niet meer kiezen, misschien is dat een beter plan.
Tijdens de tennis kwam Youri erachter dat ze een elastiekje vergeten waren waardoor op die plek de draad los zat. Mmm dat is niet handig, meteen maar even terug.
En daar zaten we dus weer. Nu in die tenniskleding die ik eigenlijk aan de voorkant aan had moeten hebben. Gelukkig mocht Youri even tussendoor waardoor we na 10 minuten weer buiten stonden.
Nu dan op naar huis want vanavond was het weer het uurtje sporten voor Tico en mij.
We doen nog steeds fanatiek mee aan de lessen behendigheid. Tico is helemaal dol als hij doorheeft waar we naar toe gaan. Omdat hij het zo ontzettend leuk vindt, geniet ik er ook van. 
Het is altijd wel een dingetje om weg te gaan. Ze zouden allemaal wel meewillen, maar ik kan er maar met één lopen. Ik heb in het verleden Youri wel zo gek gekregen mee te doen. Hij met Tico en ik met Luna, maar helaas trapte hij daar deze keer niet in. Jammer voor Luna, want ik ging met Tico verder.
Die vindt het echt heel leuk, voor Luna was het meer een soort uitje. Nou uitjes kunnen we ook doen zonder tunnels en hoogtesprongen.
Volgens Erik druipen ze na 10 minuten wel weg bij de poort. Dat zie ik natuurlijk niet. Het laatste wat ik zie was een paar opdringerige honden die beteuterd kijken als ze niet mee mogen.
En voor beteuterd kijken ben ik zeer gevoelig. Zouden ze dat weten?
Om dit blog dan nog even met extra leuk nieuws af te sluiten. Als alles volgens afspraak verloopt zijn Abby en Bella samen geadopteerd en gaan ze aankomend weekend verhuizen.
Daar ben ik heel erg blij mee natuurlijk! Abby en Bella kunnen het prima vinden met elkaar. Goofy zal het minder leuk vinden. Die is ook dikke maatjes met Bella.
Maar voor hem komt er volgende week een nieuw tijdelijk maatje. Een hondje waarvan de foster ook op vakantie gaat. Het hondje is al geadopteerd. Zijn nieuwe baasjes nemen hem na hun vakantie zelf mee naar huis. Choco zal dus maar kort bij ons zijn. Maar eerst even afwachten of Goofy echt z'n maatje kwijtraakt. Eerst zien dan geloven. Ik gun het bella en Abby van harte.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten