dinsdag 11 april 2017

Doorloophuis

Ik ben niet de enige die bijna op vakantie gaat. Er zijn meerdere fosters die de rots voor een week of twee zullen verlaten. Dat betekent een hoop georganiseer en geschuif tussen de honden.
Tot op het laatste moment hoop je natuurlijk nog dat er honden geadopteerd worden waardoor er geen opvang meer nodig is. 
Ik wacht nog op bericht van de nieuwe eigenaar van Abby en Bella. Zij verhuizen naar een landhuis, maar de afrastering was niet op alle plekken meer in orde. Hierdoor duurt het iets langer voordat ze kunnen verhuizen. De afspraak is wel dat ze uiterlijk morgen opgehaald worden. Ik heb nog niks gehoord naar aanleiding van mijn vraag hoe laat het baasje komt. Hopelijk gaat alles wel door en volgens plan.
Ik heb er namelijk sinds vanmorgen ook al een paar bij. Ik had de twee pups van Boca Sami hier. Deze twee werden achter gelaten in een doos en sinds februari gefosterd.
De foster ging op vakantie, dus er moest een oplossing komen. Nu is het reutje van de twee geadopteerd en gaat morgen naar Nederland. Die hou ik dat ene nachtje wel hier zodat ik hem morgen op Hato af kan leveren. 


Zijn zusje is twee uurtjes nadat ze bij mij afgeleverd werd weer doorgegaan naar haar tijdelijke vakantiewoning bij Marc en Mascha.


Dat is vast min één. 
Om 13.00 uur werd de volgende gebracht. Dit keer geen pup, maar een jonge hond van 7 maanden.
Choco heet hij en ook hij is geadopteerd en gaat naar Nederland. Ook zijn foster gaat op vakantie en dus logeert Choco bij ons. Choco gaat in de eerste week van mei met z'n nieuwe baasje mee naar Nederland. Zij komt hier op vakantie en is zelf vluchtbegeleider van haar eigen hond.
Choco zal dus maar drie weken bij ons zijn. Choco is een lieverd. Binnen een half uur rende en speelde hij al met Bella en Goofy. Het is vooral voor Goofy leuk dat er een vriendje bij is. Als het goed is gaat morgen natuurlijk z'n vriendin Bella weg.
Voor nu dus even volle bak. Twee extra logés en twee honden die al weg hadden moeten zijn. 
Hopelijk gaat het morgen volgens plan en zullen er eind van de dag drie kostgangers minder zijn.
De pup gaat morgen zeker naar Nederland, daarin voorzie ik geen problemen. Maar of Abby en Bella opgehaald worden? Ik hoop het. En zo niet, dan niet. Onze oppassers van ons huis zullen er niet echt wakker van liggen. Dat zijn enorme dierenvrienden.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten