vrijdag 21 april 2017

Geslaagde dag

De tweede dag in de gekte van Las Vegas hebben we weer goed besteed.
We begonnen met een ontbijt bij de ihop. Ik had voordat ik deze reis ging maken nog nooit van deze keten gehoord, maar hij schijnt behoorlijk populair te zijn.
Ik was voornamelijk heel content met hun koffie formule.


Zoals we inmiddels van dit land wel gewend zijn was wat je kreeg meteen weer genoeg voor de hele dag.

Helaas voor de mannen stond er weer een shoppingmall op het programma.
Dit keer een outlet. Dus nog meer winkels met nog meer korting. Klinkt als muziek in de oren toch?
Uiteindelijk zijn het de mannen die het meest geslaagd waren. Beiden zijn weer voorzien van nieuwe schoenen en Erik heeft zelfs een winterjas gekocht. Hij komt nog wel eens voor het werk op plekken waar het gewoon zo koud is dat een vestje niet meer voldoende is. Zijn oude winterjas had het begeven, nu dus vast een andere die we over een tijd in Nederland ook meer dan nodig zullen hebben.
We zijn na het shoppen terug naar het hotel gegaan om daar even om te kleden en wat te eten.
Het eten hadden we gehaald bij de supermarkt aan de overkant. De prijzen hier in de restaurantjes zijn belachelijk. Zelfs de Starbucks op de strip vraagt twee dollar meer voor dezelfde koffie als buiten de strip. Met zulke idioten prijzen is de supermarkt op de hoek een prima alternatief.
En zo veel tijd hadden we ook niet, want voor vanavond stond er een show op het programma.
Niet zo maar één, maar die van illusionist David Copperfield.


Foto's van de show heb ik niet, die mochten er onder geen enkel beding gemaakt worden.
Deed je dat wel, dan zouden ze je verwijderen. Ik heb de gok maar niet genomen, jullie moeten het maar doen met mijn woorden. Ik kan kort zijn, het was geweldig! Die man blijft je verbazen.
Maud had weer even haar geluksmomentje. Die werd uitgekozen om een tissue vast te houden.
Van dit doekje maakte hij een prop die kon zweven. Over zijn arm en daarna over haar arm.
Daarna maakte hij van deze tissue een roos. We dachten dat ze die zou krijgen, maar het werd nog mooier. De roos vloog in de fik en hij had ineens een echte roos voor haar.


Ik moet toch eens met deze man in gesprek komen. Nu hij al in het bezit is van 11 eilanden in de Bahama's is er misschien nog wat cash over voor de dieren op Curacao. Zal hij het een hele gekke vraag vinden? 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten