donderdag 14 mei 2015

Warm, warmer

Onze gasten hebben geen gat in de morgen geslapen, maar wel goed hun best gedaan.
We werden allen wakker van het alarm dat Youri er vergat af te halen voordat hij de honden naar buiten liet. Nou ja, het was toch ongeveer wel tijd.
Vandaag is mijn zus met Erik op stap geweest. Zij heeft sinds kort dezelfde hobby, geocachen, en wilde dat hier graag op het eiland doen.
Aangezien Erik morgenochtend richting Las Vegas vertrekt was vandaag de enige kans om op pad te gaan. Jetlag of niet, hop de mondi in.
Nu liggen er op het eiland ongeveer 66 stuks waarvan er een stuk of 30 door Erik zelf gelegd zijn.
Ik heb er wel ideeën bij hoe dat dan gaat. 
Ingrid op zoek. Erik weet precies waar ze liggen, maar zegt niks. Dan roept hij warm, warmer.
Waarop zij zegt, ja dat is het hier overal.
Met verhitte hoofden wordt er dan verder gezocht tot ze het echt zat zijn en dan zegt hij pas dat de coordinaten niet kloppen en dat de cache 20 meter verder ligt.




Ik kon helaas niet mee. Vond ik echt heel erg natuurlijk, haha.
Ik moest namelijk thuis blijven omdat er mensen kwamen kijken naar onze kleine Roy.
En ja wel, het was een match. Onze lieve kleine Roy heeft een nieuw huisje.
Hij gaat samenwonen met een wat oudere hond en er komen veel kleinkinderen bij mevrouw langs.
Genoeg om mee te spelen voor kleine Roy.


Dag lieve kleine Roy, het ga je goed. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten