zaterdag 2 mei 2015

Vier uurtje

Helaas voor de kinderen nadert alweer het einde van de vakantie.
Maar niet getreurd, over negen weken is het zomervakantie.
Ze hebben er nu al zin in. 
Youri heeft de afgelopen nacht gelogeerd. Maud de nacht ervoor. Het was dus een komen en gaan hier. De enige stabiele factor wat betreft slapen ben ik hier.
Sowieso ben ik de gene die het meest aanwezig is. Zal het daarom zo zijn dat ik soms vijf honden achter me aan heb lopen? Of was het omdat ik ze soms wat extra's geef?
Als ik mijn vier uur fruit momentje heb kan ik die vijf paar zielige hondenogen niet weerstaan.
Zij krijgen dan ook wat. Geen fruit, maar iets anders. Een kleinigheidje.
En zeg maar dat ze gek zijn. Zij weten vaak nog eerder dat het bijna vier uur is dan ik.


Vanavond bleef Youri ook eten bij de vriend waar hij sliep. Dat kwam eigenlijk wel mooi uit.
Maud wilde heel graag wel weer eens een keer naar de ribs factory. Een restaurant hier op het eiland met de lekkerste en meest malse spareribs. Youri houdt daar helemaal niet van.
Die maak je maar met weinig menukaarten blij. 
Maar nu hij er toch niet was konden we samen even op pad. Best leuk hoor, zo'n moeder/dochter momentje. En het eten was ook nog lekker. Dat is dan ook mooi meegenomen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten