maandag 18 mei 2015

En daar is nummer 2

Vanmorgen vroeg werden we verrast met een grote boodschap.
Alleen was dit niet zo'n aangename. Storm had de hele boel ondergepoept.
En dan niet in compacte vorm zoals je wel begrijpt.
Hij is niet lekker en is dan ook wat loompjes. Ik sta en niet van te kijken, het hoort er namelijk bij als Erik in het buitenland is. 
Voor vandaag hebben we het maar even aangekeken. Is het morgen nog zo dan gaan we maar eens een keer voor onze eigen hond naar de dierenarts. Gelukkig gebeurt dat niet veel, maar wel altijd als Erik het land uit is.
Voor vanavond staat er in ieder geval rijst met kip op het menu van Storm.
Vanmiddag heb ik mijn zus meegenomen naar Cas Abou. Persoonlijk vind ik dat één van de mooiste stranden van het eiland. Heel stiekem hoopte ik dat we de rog nog te zien zouden krijgen.
Helaas, die had vandaag een day off. Wel zagen we nog een zeemeermin op een rots zitten.


Haar staart was net opgedroogd. 
Na het strandbezoek hebben we snel gegeten. Want......
Zus nummmer twee kwam aan op Hato. Het lijkt hier wel een zussen reünie. We missen er nog één, maar die is in januari al geweest.
Ze hadden een goede vlucht gehad en gingen meteen door naar hun hotel. Daar kon hun dochter dan snel in bed. Zelf zullen ze vast snel gevolgd zijn. Morgen maar eens kijken hoe laat dochterlief ze wakker heeft gemaakt.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten