zondag 10 mei 2015

Roy

Ik heb lezers verdeeld over meerdere landen in de wereld.
Sommige hiervan nemen via een pm contact met mij op om te vertellen dat ze meelezen.
Vaak vertellen ze er dan bij via welke vrienden op Facebook zij mij weer gevonden hebben.
Erg leuk vind ik dat natuurlijk. 
De meeste lezers komen uit Nederland, dat kan ook bijna niet anders.
In een blog een maand geleden schreef ik dat ik het helemaal niet erg vond om vriendschapsverzoeken te accepteren van voor mij onbekenden.
Ik had namelijk gehoord dat mijn eigen vrienden een soort van Facebook like verplichting hadden gekregen zodat vrienden van vrienden konden meelezen.
De meeste van die vrienden van vrienden hebben nu zelf een verzoek ingediend en kunnen nu zelf meelezen.
En zo kwam ik in contact met een gezin met een zoontje van 10 die mijn blog graag leest.
Hij vindt het verschrikkelijk om te lezen hoe er hier wordt omgegaan met dieren. Hij houdt heel erg van dieren en dan specifiek van honden en alle foto's en verhalen grijpen hem erg aan.
Hij vindt het fijn dat ik hier de hondjes opvang en help. En hoe gaaf is het dan dat je als 10 jarige besluit dat je een deel van je zakgeld aan mij wilt doneren voor de honden!!
Roy, ik heb respect voor je. We kennen elkaar niet en toch door het lezen van mijn blog heb je de keuze gemaakt om mij financieel een handje te helpen. Fantastisch!
Samen met Roy heb ik de keuze gemaakt om het zwarte hondje wat nog geen naam had te vernoemen naar Roy.


Dit hondje past bij jou Roy. Het is een lief hondje met een zachtaardig karakter. Het kan niet anders dan dat jij dat ook hebt.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten