woensdag 8 april 2015

Dat was het dan

Het zit er weer op, het is weer voorbij.
De tijd is echt omgevlogen en uiteraard hebben we niet iedereen kunnen zien en spreken.
Houden jullie van ons tegoed. 
Vandaag ben ik de strijd aan gegaan met de koffers. We zijn met 40 kilo deze kant uit gekomen en mogen met 69 kilo terug. Eitje zal je denken, maar het was nog knap lastig.
Natuurlijk hebben we weer te veel gekocht en gekregen. Maar hoe dan ook wilde ik alles mee.
Eerst maar eens alles eruit en daarna herverdelen en er weer in.


Het is gelukt. Nu maar hopen dat de weegschaal bij de klm dezelfde kilo's aangeeft als bij oma thuis.
Nu op naar mijn oud collega waar ik gezellig ga eten en daarna doorga naar Leeuwarden waar Nick en Simon optreden.
Dit deden we altijd al samen met haar dochters en Maud. Nu we even in Nederland zijn is het hartstikke leuk om deze traditie gewoon voort te zetten.


Wij zijn al jaren fan van Nick en Simon. Niet om de mannen, die tijd hebben we wel gehad.
Maar vooral vanweg de muziek en dan vooral voor mij dan vanwege de inhoud van de teksten.
Vandaag dan ook even een vroeg blog. Ik vertrek zo en kom pas laat terug.
Daarna snel naar bed, want morgen om 6.00 uur gaat de wekker weer.
Lijkt me dus niet verstandig om vannacht nog een blog te schrijven.
Het volgende blog is weer donderdagavond Curaçaose tijd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten