zondag 8 maart 2015

Stilte voor de storm

Vandaag hadden we een relaxte dag. 
Even gesproken met de buren om eens te informeren hoe het daar nu was.
De schik zat nog aardig in de benen en ze waren nog hard nadenkend hoe de situatie met de honden het best opgelost kon worden.
Wel waren ze erg blij met onze genomen actie. Hierdoor is erger voorkomen. 


Verder is het vooral stilte voor de storm. Morgen is het zover en gaan de puppy's naar hun nieuwe huisje. Tenminste, dat is de bedoeling. Na een oproep op Facebook met wat leuke en vooral lieve foto's is het altijd weer afwachten hoeveel mensen serieus geïnteresseerd zijn in een pup.
Je adopteert namelijk niet zo maar een pup, je tekent er ook een contract bij waarbij je akkoord gaat met een aantal voorwaarden. Zo moet de hond met 6 maanden gesteriliseerd worden en mag het absoluut geen kettinghond worden.
Morgen komen er een aantal mensen kijken en bij een match gaan de hondjes ook direct mee. 
Ze weten van het contract dus als het goed is heeft men er echt over nagedacht. 
Dat is toch wel het mooist, als je ziet dat iemand helemaal happy met z'n hondje is en dat je er zelf ook een goed gevoel bij hebt. Daar doe je het voor.
Mama Rosa gaat maandag naar haar nieuwe huisje en dan zijn we weer leeg.
Omdat het nu al best snel gaat met het aantal honden wat ik al opgevangen heb, leek het me leuk om het bij te houden in een foto album. Dit album heb ik via Facebook gemaakt zodat het voor iedereen inzichtelijk is. Zodra ik weer een nieuwe hond heb kan ik deze toevoegen.
Voor jullie leuk om te kijken en voor mij een leuke manier om bij te houden zodat ik als ik weer terug in Nederland ben alles nog weet.
Mocht je het nog niet gezien hebben, bij deze de link.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten