donderdag 26 maart 2015

Inpakken en wegwezen

Alleen zo makkelijk gaat dat natuurlijk niet.
Voordat er ingepakt kon worden moest er eerst een ander lijstje afgewerkt worden.
Zo had ik vandaag voor vier honden een date bij de dierenarts. Ik had de mamahond namelijk ook maar meegenomen. Ze hebben allemaal hun jaarlijkse enting weer gehad.
Ik heb dit in twee etappes moeten doen. Eerst Luna en Tico in de auto. Dikke pret met die twee, want vooral Luna is gek op autorijden. Die begint achterin de achterbak en hopt van plek naar plek om uiteindelijk naast je te komen zitten. Als een prinses kijkt ze dan uit het raam.
De tweede ronde was voor de mama hond en Storm. Storm houdt ook erg van autorijden, maar blijft gelukkig gewoon achterin. Had trouwens niet uitgemaakt, na zulke ritjes ziet de auto er nogal harig uit.
Ik had natuurlijk dinsdag ook al de straathonden vervoerd dus nu was het echt tijd voor een schoonmaakbeurt. 


Zo, alles weer schoon en haarvrij. Nu op naar het strand voor de surfles van Maud. En geen zand aan de voeten aub.
Na het avondeten kon er dan eindelijk ingepakt worden.
Is even omschakelen. Wat voor weer is het? Hoeveel lange broeken? Wel of geen winterjas.


Het is gelukt. Als het goed is, is alles ingepakt. 
Morgen vertrekken we richting Nederland. Omdat we dan de nacht overslaan is er morgen geen blog.
Zaterdagavond Nederlandse tijd zal ik weer een stukje schrijven.

1 opmerking: