donderdag 5 maart 2015

Autoloze donderdag

Vandaag was het een autoloze dag.
Mijn auto moest namelijk naar de garage en dan zit er niks anders op dan om thuis te blijven.
Ik kreeg via Facebook nog de vraag of ik dan geen leenauto mee kreeg? Die vraag heb ik vorige week tijdens het maken van de afspraak ook gesteld. Ze keken me daar aan van wat bedoel je?
Ik denk dat dit toch heel Nederlands is. Daar is het ondenkbaar in je drukke bestaan om een dag geen auto te hebben en dus een dag niks te doen. Hier is dat toch echt anders. Oja en je naar huis brengen als je je auto brengt is al helemaal onmogelijk. Daar hebben ze echt geen tijd voor.
Zat dus niks anders op dan vandaag een dagje thuis te hangen.
Nu is dat echt geen probleem hoor, genoeg te doen!
Echt, met vier puppy's in huis heb je je handen vol. Het is constant tellen en kijken waar ze zijn.
Dit vooral vanwege het zwembad. En dat ik zo goed oplet is maar goed ook.
Er was er dus één die dacht dat ze een zeehond was.



Iedereen was benieuwd hoe het met de kleine ging, maar behoudens nat was er niks aan de hand. 
Ik was zelf gelukkig nog droog, kon haar vanaf de kant grijpen.
We zijn verder druk geweest met het huishouden. Is ook reuze spannend. Poeh, wat dacht je van de stofzuiger?? Wegwezen!


Was toch minder eng dan gedacht, dus kiekeboe ik kom wel weer.


Door al deze dingen te doen en ze overal gewend aan te laten raken krijg je straks stabiele honden die niet zo snel bang zijn. En dat is natuurlijk wat we de nieuwe eigenaren graag willen meegeven. Stabiele, makkelijke overal aan gewend zijnde pups. We doen ons best.
Maud had ook haar best gedaan vandaag. Die had vanavond een gedichtenavond van school.
De gedichten moesten niet alleen voorgedragen worden, maar je moest daarbij ook nog iets aan van waardeloos materiaal. Er is dus druk gewerkt aan een rok van kranten en een hesje van plastic zakken.
En ze had er een zin in? Not! Ze vond het een waardeloze opdracht. Haha, ja meisjes die judoën zijn geen freubelaars maar gaan meer voor het grove materiaal. De judoles die ze vandaag tijdens gym gegeven had was dan ook meer haar ding. Maar uiteindelijk is het prima gegaan en kan dit evenement ook weer afgestreept worden. Helaas geen foto's, dat werd mij uitdrukkelijk verboden. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten