maandag 2 maart 2015

Nieuwe plannen

Gisteren en vandaag waren regenachtige dagen.
Daar is het eiland niet echt op ingesteld. Zo gaan de tennislessen dan niet door, want een overdekte baan is er niet. 
Schoonmaken doe ik op zo'n dag ook niet. Heeft toch geen zin. Binnen 5 minuten hebben de honden met hun vieze modderpoten weer door het huis gelopen. 
Maar eigenlijk kwam dat allemaal wel goed uit, want hierdoor hadden we mooi even tijd om wat anders te doen.
Ik heb vanmiddag een bureau op de kop getikt. We hadden nog een loos hoekje over waar die precies tussen paste. 
En hier moet het dan gaan gebeuren.


Het moet nog een beetje opgeleukt worden, maar als het er straks helemaal gezellig uitziet wil ik er heel wat tijd gaan doorbrengen.
Na lang nadenken en brainstormen heb ik besloten een (kinder)boek te gaan schrijven.
Dat schrijven mij makkelijk afgaat wist ik wel, maar dat ik het ook nog eens op een fijne manier kan brengen heb ik inmiddels wel begrepen uit alle positieve reacties.
En daar wil ik nu wat mee gaan doen. Het staat allemaal nog wat in de kinderschoenen, maar de plek is er. Dus zodra de inspiratie er is kan ik direct starten.
Zodra er meer vorderingen zijn zal ik jullie op de hoogte brengen. Zal wel even duren, want ik vermoed dat het een meer jaren plan wordt. Ik blijf natuurlijk ook fosteren en als je dan van die dotjes hebt zoals nu ga ik niet achter een bureau zitten!


1 opmerking:

  1. Super leuk idee San ! Heel veel succes met schrijven. Ben al even niet meer op Facebook geweest maar zie dat ik zo ook kan reageren :-)

    BeantwoordenVerwijderen