vrijdag 27 februari 2015

Ssstttt

Soms denken mensen dat wij in een derde wereld land leven.
Maar hè, hier hebben we ook gewoon internet hoor. Ja daar moet je wel wat moeite voor doen, dat is waar, maar als je een lange adem hebt krijg je echt wel internet.
Met dat internet kunnen we dan al het wereldnieuws volgen.
Ja echt waar! Ik krijg wel eens de vraag van wist je dat daar en daar dat en dat gebeurd is.
Ik zou heel onnozel kunnen doen en zeggen nee joh vertel. Dat is waarschijnlijk ook wat men verwacht.
Maar wij hebben alles gewoon allang gelezen! Zijn overal van op de hoogte en lopen helemaal niet achter.
Wij in ieder geval niet, misschien bepaalde instanties of ministers wel. Dat durf ik niet te zeggen.
Wij hebben namelijk allang gelezen dat de olieprijs weer aan het stijgen is.
Dat hebben jullie in Nederland natuurlijk ook al gemerkt. Ze weten namelijk niet hoe snel ze altijd weer de benzineprijs moeten laten stijgen nadat de olieprijs iets omhoog is gegaan.
Gaat hij omlaag dan duurt het zeker een week voordat de prijs omlaag gaat.
Op Curacao is per 1 februari de benzineprijs met 20 cent gedaald. Top natuurlijk, worden we heel blij van.
Nu kwamen de nieuwe prijzen weer in het nieuws. Dat gaat hier per maand. Ik ging er van uit dat de prijs wel weer zou stijgen, maar nee hoor. Er gaat zelfs nog een cent af.
Ssssttt, ik zeg niks. Moeten ze zelf ook maar in de rij gaan staan voor internet. Dan hadden ze geweten dat een vat olie duurder is geworden.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten