dinsdag 3 februari 2015

Pondje meer of minder

Toen ik 1,5 jaar geleden bezig was met onze emigratie is er ook regelmatig door mijn gedachte geschoten dat het toch wel heel fijn zou zijn als het klimaat mij een beetje helpt om af te vallen.
Ik vond en vind dat er wel een paar kilootjes af mogen en had daar echt ideeën bij om dat hier te realiseren.
Eenmaal hier kwam ik er toch al snel achter dat het helemaal niet makkelijk is om hier af te vallen.
Ik hoopte door de warmte en het vele zweten vanzelf wat lichter te worden, maar helaas de weegschaal bleef met zijn pijltje op hetzelfde cijfer hangen.
Eigenlijk is het ook wel logisch. Juist door die warmte ben je trager en ben je loom.
Mijn lichaam heeft zich ook echt moeten aanpassen aan dit klimaat. Niet alleen geestelijk maar ook fysiek.
Dat ik ben gaan tennissen heeft uiteraard alles te maken met die kilo's. Natuurlijk zocht ik een hobby, maar ik had ook kunnen gaan kantklossen. 

Nu wordt er lekker gezweet en bewogen.
Als ik op dit eiland om mij heen kijk, maak ik me echt zorgen om niks. Ik val hier eigenlijk nog onder de slanke dennen. De mensen van hier hebben een heel ander beeld bij wat mooi is bij een vrouw.
Hier is vol juist mooi. En dan graag vol van boven en van onder.
En als je dat niet van nature bent, dan is dat in een hoop winkels wel te koop.
Nee, geen siliconen maar push up.
Je kunt hier in de winkels push up bh's krijgen. Die kennen we in Nederland ook wel.
Maar hier hangen ook volop push up onderbroeken en zelfs push up spijkerbroeken!


Ik wil juist van die kont af en hier willen ze er wel wat pontjes bij. Waar maak ik me dus eigenlijk druk om.
Ben volledig geïntegreerd. Niks meer aan doen. En dat zonder push up.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten