vrijdag 23 januari 2015

Stil

Na bijna twee weken intensieve zorg zijn vandaag de puppy's opgehaald.
Best wel raar hoor. Geen gekef en geen gedrentel meer om je voeten.
Het was ontzettend veel werk, maar je krijgt er zoveel voor terug!
Het klinkt misschien erg cliché, maar ik had het niet willen missen.
De nieuwe eigenaren krijgen sociale, gezonde en tevens zindelijke puppy's, mooier kunnen we het niet maken.


Ik ga nu echt proberen even een rustpauze in te lassen. Na de carnavalsvakantie is er weer een nieuwe fosterhond welkom. 
Mijn zus heeft vandaag braaf haar congres gevolgd en zodoende kon ik ook braaf naar mijn tennisles.
Inmiddels tennis ik twee keer in de week, ik heb de smaak te pakken.
Ik hoop snel met anderen een balletje te kunnen slaan, dat zou erg leuk zijn.
Na de lessen van Youri en mij hebben we mijn zwager en zus opgehaald.
Ze wilden heel graag vanavond barbecuen. Snap ik wel. Het is nu januari en koud en kil in Nederland.
Hoe leuk is het dan om te kunnen zeggen dat je in januari hebt gebarbecued!


Zo gezegd, zo gedaan. We hebben wat spulletjes in de supermarkt gehaald en er een gezellige avond van gemaakt.
De laatste avond helaas alweer. Morgen is het congres voorbij en gaan ze alweer terug.
Wie weet komt er nog eens zo'n kans om via het werk onze kant uit te komen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten