woensdag 28 januari 2015

Even anders

Je hebt zo van die dagen die volledig van invulling veranderen puur door buiten af.
Ik heb dan nog zo'n mooie planning in mijn hoofd, als anderen niet meewerken blijft er niks van over.
Het begon vanmorgen al bij de bank waar het behoorlijk druk was.
Voetje voor voetje schuif je dan telkens een plaatsje op in de rij. 
Soms snap ik de rij niet. Ben je bijna aan de beurt, staat er ook ineens iemand naast de rij en die is dan ook ineens aan de beurt. Hoe kan dat? Familie, buren, vrienden? Zeg het maar. In ieder geval is mijn wachttijd daardoor weer langer.
Als je dan eindelijk weer thuis bent en verder wilt met hetgeen je voor vandaag gepland hebt, valt de stroom uit.
Niks geen strijk wegwerken.


En stofzuigen werd uit nood maar vegen. Ook goed.
Het is altijd weer spannend hoe lang de stroom weg blijft. 
Aardappels schillen en koken en prei voorbereiden voor de overschotel kan gelukkig zonder stroom.


Lang leven de gasflessen. Moest wel met een lucifer de pitten aanzetten. Mijn elektrische ontsteker deed het natuurlijk ook niet.
Het laatste gedeelte van de stroomstoring hebben we de krant en wat folders gelezen.
Kijk eens wat we gisteren binnen kregen?


Najaars toppers!! Haha, wat een giller. Het najaar is allang voorbij, in Nederland dan. Hier hebben we geen najaar. In ieder geval niet wat seizoenen betreft.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten