vrijdag 31 oktober 2014

Moe maar voldaan

De week zit erop! Eindelijk een avond even niks en met de voetjes op de bank.
Deze week heeft vooral in het teken gestaan van de collecte voor het dierenasiel.
Elk vrij moment ging ik op pad.
Ik had lijsten gekregen van het dierenasiel van bedrijven die al eens eerder benaderd zijn geweest en toen iets gedoneerd hadden.
Dit waren ellenlange lijsten met bedrijven waarvan ik soms het bestaan niet eens wist.
Dat is dan juist ook wel weer leuk. Ik ben in winkels geweest waarvan ik nu al weet dat ik er vaker zal komen.
Het was soms wel even doorzetten. Sommige winkels heb ik drie keer bezocht voordat ik een bedrag in een envelop kon stoppen.
Dan was de bedrijfsleider er niet en de keer daarna lag het bedrag weer niet klaar.
Maar de volhouder wint en dat ben ik in dit geval. Ze komen echt niet zo maar van me af!
Er waren ook veel bedrijven die wel direct bereid waren om iets te doneren.
Het leukste van vandaag was een winkel waar de bedrijfsleider niet van aanwezig was, maar waar al het aanwezige personeel direct de knip trok en ik alsnog met 70 gulden de winkel verliet.
Dat was echt geweldig!
De maand oktober is voorbij en daarmee ook de maand om te mogen collecteren.
Het was leuk en dankbaar om te doen. Ondanks dat het me een hoop tijd koste zal ik volgend jaar zeker weer mijn steentje bijdragen.
Nu genieten van het weekend!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten