zaterdag 1 november 2014

Stank voor dank

Tenminste zo voelt het wel.
Stank voor dank. Doordat ik de hele week zeer druk bezig ben geweest met collecteren heb ik niks aan het huishouden gedaan.
Echt werkelijk waar alles is blijven liggen. Het enige wat ik nog af en toe gedaan heb is een bezem door de woning trekken.
Dat betekende aan de bak vandaag. Tuurlijk had ik het vandaag ook niet kunnen doen en er voor kunnen kiezen om naar het strand te gaan, maar het werk wordt er niet minder van.
Tevens heb ik nog een extra stok achter de deur, ik krijg straks namelijk visite.
Dus tanden op elkaar en poetsen maar.
Vanavond krijgen we mensen op visite die we hebben leren kennen tijdens de tropentraining.


De tropentraining was bij het tropeninstituut in Amsterdam. Dit was één van de laatste elementen die we moesten 'doorstaan' voordat er een definitieve ja kwam voor de uitzending.
Tijdens deze training leer je veel over de cultuur en bespreek je met elkaar de voor en tegens van de uitzending.
Het is grappig dat je met dat specifieke groepje mensen net wat meer hebt dan met de anderen.
Je hebt elkaar in de twee daagde training beter lekker kennen en toch ook wel lief en leed met elkaar gedeeld. Dat geeft verbroedering.
Zonder dat we het van elkaar wisten bleken we buren te zijn op coral estate. Dat betekende zes weken naast elkaar wonen en af en toe eens een bakkie bij elkaar doen.
Nu hebben we voor vanavond afgesproken bij ons. Ze hebben ons huis hier nog niet bewonderd.
Hoogste tijd natuurlijk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten