vrijdag 28 november 2014

Black friday

Wekenlang had ik me verheugd op vandaag. Eindelijk Black Friday!
Ik was er helemaal klaar voor.
Had de beste routes uitgestippeld en uren getraind. Rennen, duwen, knijpen, spugen, trekken, ik heb het allemaal geoefend. Je weet maar nooit. En als ik de Amerikaanse filmpjes over black friday bekeek had ik het echt allemaal nodig.
Nou hier niet hoor, wat een aanfluiting!
Vooral de Hollandse winkels, hoe kan het ook anders, hadden maar Hollandse gierige korting.
Van een aantal winkels kreeg ik al dagen van te voren via Facebook bericht dat ze zouden meedoen.
Je moest vooral Facebook in de gaten houden want vandaag voor 9.00 zouden ze de acties bekendmaken,
Om 8.00 zat ik in de startblokken. Mooi op tijd om overal heen te rijden.
Winkel één: bij aankoop van 50 gulden een mini douchefoam kado. Wow, ik sloeg steil achterover.
Wat een aanbieding. 
Dan winkel twee: kom bij ons winkelen en grabbel eerst uw korting. Heb ik gedaan, want moest er toch zijn voor de surprise van Youri. Ik heb gegrabbeld en kreeg jawel 5 % korting. Had ik echt niet willen missen!
Wat een aanfluiting zeg! Doe dan niet mee. 
Nee, dan de Amerikaanse winkels in Riffort. Dit zijn winkels die alles in dollars rekenen.
En soms is het product net zo duur in guldens, maar dat weten de toeristen niet.
Maar ik kan niet anders zeggen, deze winkels deden wel echt hun best en hadden wel echte aanbiedingen. De kledingwinkel Mango had alles 30% korting. Kijk, dat begint ergens op te lijken.
Maar wij kwamen er voor een juwelier. Die had zijn icewatch horloges voor 50% korting.
En daar word ik nou wel blij van! Maud had zo'n horloge al heeeeeel lang op haar lijstje staan, dus dat kwam zeer goed uit.
Enne, ik heb niet eens hoeven duwen, trekken of slaan. We waren de enige in de winkel.
Best wel jammer eigenlijk. Nu heb ik voor niks geoefend.
Geen foto's dus van jammerende vrouwen die elkaar met tassen staan te meppen.
Dan maar een sfeerfoto van één van de vele kerstbomen die in Rifffort staan.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten