zondag 2 november 2014

Bijzondere zondagmorgen

Vanmorgen zou de enige morgen zijn dat we allemaal konden uitslapen.
De hele week heeft Erik gewerkt inclusief gisteren.
Dan is het wel lekker om relaxt de zondag te starten wetende dat ik Erik een paar uur later al weer naar Hato zou brengen voor de volgende reis.
Van dat uitslapen kwam echt niks terecht.
Om 9.15 werd er namelijk aangebeld door onze bijna buurvrouw en tevens echtgenote van een collega.
Selikor stond voor de deur. Nou had ik wel in een soort van onderbewustzijn een paar keer een toeter gehoord. Maar ach, je hoort hier wel meer en ik verwachtte niemand.
Selikor had dus staan toeteren en zij waren al weer van plan te vertrekken.
Selikor!! Dat is ongeveer wel de laatste die ik verwacht op zondagmorgen.
Ik was ze van de week wel misgelopen door het collecteren  en was dan ook van plan om morgen even te bellen om nieuwe afspraak te maken.
Erik dus snel in de kleren en het hek open gemaakt.
Ze hebben inderdaad de boel doorgespoten. Erik was even binnen, komt terug naar buiten, weg Selikor! Hek stond nog open en ook de put was niet afgesloten, nou moe.
Samen met Erik die verschrikkelijk zware putdeksel er weer op geschoven, komen ze net weer langs.
Ja, ze waren nog niet klaar. Het was nog niet in de orde, de baas moest er naar komen kijken.
Ik denk niet dat die baas werkt op zondag. Ik heb hem nog niet gezien.
Blij dat in ieder geval de deksel er weer op ligt, ik zie wel wanneer ze het weer komen afmaken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten