vrijdag 7 november 2014

Yeah weekend

De week zit erop en wat voor week!
Tico doet het gelukkig goed! Hij eet, drinkt en poept! Hoe blij kan je zijn met een hondendrol!
Het was echt wel even spannend de afgelopen week. Volgens de dierenarts was Tico een bijzondere casus. Zijn ziektebeeld paste nergens echt bij. Ik was wel heel gelukkig met de beslissing om een echo te maken. Zonder dat hadden we niet gezien dat hij een darmverlamming had en was hij er misschien nu niet meer geweest. Des te meer genieten we weer van hem.
Behoudens het ziek zijn van Tico hadden we natuurlijk toch al een drukke agenda. 
Gelukkig is de agenda vanaf morgen een stuk leger! We hebben weekend en gaan daar dan ook eens ordinair heel erg van genieten! Het kan zo maar eens zijn dat ik morgenmiddag met een tijdschrift en een glas koud water met ijsklontjes mij settel aan de badrand.
Morgenochtend heb ik eerst een bijeenkomst bij het dierenasiel. Alle giften en donaties zijn geteld en morgen horen wij de eindstand. Ben wel heel benieuwd wat we bij elkaar geleurd hebben.
Volgend jaar ga ik het weer doen! Ik weet nu hoe het werkt en zie het als een uitdaging om volgend jaar met nog meer terug te komen.
Maar nu eerst maar eens horen wat er dit jaar is opgehaald.
Fijn en rustig weekend iedereen!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten