maandag 17 november 2014

Het valt allemaal niet mee

Vandaag is Youri na een week ziekbed weer naar school geweest en dat viel niet mee!
Vanmorgen gaf hij al aan dat hij nog te stijf was om te kunnen fietsen, dus heeft Erik hem gebracht.
In de loop van de ochtend had ik wat mailcontact met de leerkracht die al aangaf dat het Youri zwaar viel. Hij had nog erg weinig energie en heeft ook niet meegedaan aan gym.
Toen ik hem om 12.30 ophaalde ben ik ook maar even in overleg gegaan met de juf.
Natuurlijk is het goed om zo snel mogelijk de lesstof weer op te pakken, maar je gezondheid is ook belangrijk.
Morgen kijken we het nogmaals aan. Gaat het niet, dan krijgt hij het werk mee naar huis en blijft hij de rest van de week thuis.
Ook het tennissen van vandaag hebben we maar gelaten voor wat het is.
Curuacao is leuk en een groot avontuur, maar de ziektes die de muggen hier overdragen zijn geen pretje.
Dat valt echt onder het kopje grote minpunten! 
De muggen zijn nu in zulke grote getalen aanwezig dat je soms vlucht naar je slaapkamer omdat ze daar niet zitten. Daar houden we angstvallig de ramen en deuren dicht totdat we horgaas hebben.
Zelfs vanmiddag tijdens het skypen met mijn ouders werd ik gek van de muggen. Terwijl ik met ze in gesprek was, was ik tevens met het electrisch tennisracket aan het zwaaien. 
Dit gaf best rare beelden.
Gelukkig is de rij pluspunten langer en kunnen we er nog steeds achter staan dat we hier nu zijn.
Als gezin staan we erachter en hebben het erg gezellig met elkaar. 
Vanavond hadden we het zo gezellig dat we de tijd vergaten en Maud iets te laat voor de deur van haar oppasadres stond. Sorry.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten