zondag 12 oktober 2014

Niet duur

We genieten met volle teugen van ons verblijf in Miami.
Ons hotel ligt ongeveer naast een shoppingmall, het kan dan ook niet uitblijven dat we daar een kijkje nemen.
Het is groot! Er zijn zeven ingangen en met gemak meer dan 100 winkels.
Alles is hier van een merk. In Nederland maar ook op Curacao zijn die merken erg duur.
Nu maakt het voor mij niet uit of kleding nou van een merk is of niet, maar hier kost het net zo veel als  bij ons de h&m. Daarbij hebben we ook nog eens het voordeel dat er sale is. Dat levert leuke koopjes op!
Om even een indruk te geven wat ik hier dan betaal, ik heb voor Youri in de sale een paar converse schoenen gekocht voor $16 = €12,80. 
Het is leuk om hier door de wijken te rijden en het leven van de Amerikaan te bekijken.
Het is nog steeds erg wennen hoe ze de straatnamen aangeven. Ook het stoplicht aan de overkant blijft vreemd.
We zien veel huizen met een soort gaasveranda. Moeilijk uit te leggen, dus hier even een foto.


Dit is een foto van het internet om je een idee te geven. Men heeft dus het zwembad ook onder het gaas. 
Ideaal om de muggen uit huis te houden, maar vooral om mugvrij buiten te zitten. En je hebt geen bladeren in het zwembad.
Snap niet dat dit op Curacao geen hype is. Zo best handig zijn.
Wie weet begin ik er mijn handeltje.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten