donderdag 9 oktober 2014

Rare regels

Vandaag hebben we genoten van alweer de laatste dag in Orlando.
Morgen maken we de reis weer terug naar Miami. Niet zonder hier en daar een stop te houden natuurlijk, maar daarover morgen meer.
Vandaag hadden we een relaxte dag. Niet dat we niks gedaan hebben, maar toch anders dan de twee dagen hiervoor.
Vandaag zijn we naar het park geweest waar Youri heel graag naar toe wilde. Dit was het waterpark.
En ik kan niet anders zeggen dan dat het een goede keus was.
We hebben heel wat glijbanen gedaan. Met band, met matje, heel hard naar beneden, iets minder hard naar beneden. Kortom, we hebben ons vermaakt.
We hebben ook kennis mogen maken met de overdreven Amerikaanse regels qua veiligheid. 
In Nederland kennen we natuurlijk ook 100.000 regels maar die gaan over van alles en nog wat.
De regels hier zijn allemaal zo gemaakt dat de verantwoording vooral niet bij het bedrijf ligt.
In het golfslagbad mocht ik niet op de schouders van Maud zitten! Waarom? I don't no.
Er was ook een wild water baan. Niet eens zo heftig als bij center parcs, je kon er zelfs staan.
Maar eigenlijk moest iedereen een redvest om. Ook de volwassenen.
Ik bezit 26! diploma's die iets te maken hebben met zwemmen of zwemveiligheid, dan is het wel heel raar om een zwemvest om te moeten. Gelukkig zag ik ook wat volwassenen zonder, dat heb ik dus stiekem ook maar gedaan.
Vanavond hebben we nog een outlet bezocht. Ik heb mijn ogen uitgekeken!
Wat een winkels en wat betalen wij belachelijk veel in Nederland voor precies hetzelfde product!
Nou was niet alles spotgoedkoop hoor. Je zou het wel denken als je ziet hoeveel tassen sommige mensen zeulen. Wij hebben het heel bescheiden gehouden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten