zondag 18 mei 2014

Taxibedrijf van hot naar her

Je hebt van die dagen dat je denkt wat heb ik nou eigenlijk gedaan vandaag?
Vandaag was zo'n dag. Nou ja, ik weet op zich wel wat ik gedaan heb vandaag, in de auto gezeten!
Ik kan wel stellen dat we ongeveer het hele eiland gezien hebben.
De dag begon met het ophalen van onze vrienden. Hun vakantie zat erop.
Zij zaten in een "oppashuis" aan de andere kant van het eiland.
Dat was rit 1, daarna rit 2 naar Hato.
Op Hato lag het systeem eruit. Ja, mijn systeem ligt er ook wel eens uit maar dan ga ik ook gewoon door.
Op Hato niet, dan ligt alles op zijn gat. Niemand kon inchecken, de bagage kon niet ingenomen worden enzovoort. Ach dan nog maar even een drankje op Hato.
Hierna nog geen beweging te zien, maar toch maar afscheid genomen.
Rit 3, weer naar huis.
Rit 4, naar de dierenarts aan de bovenzijde van het eiland. Daar moest ik een kitten van het katten voederproject ophalen.
Rit 5, kat brengen bij foster die de kitten gaat verzorgen en houden.
Rit 6 Youri ophalen bij een vriend waar hij heerlijk gecomputerd heeft.
Tevens tijd voor een bakkie koffie daar!
Rit 7 Maud ophalen aan de andere kant van het eiland. Zij had daar een gezellige avond met vriendinnen van school. En al die meiden wonen verspreid over het hele eiland. Nu dus een keer verder weg, volgende keer weer hier in de buurt.
Oja, ergens tussen de bedrijven door hebben we nog een snelle hap gedaan.
Rit 8 was lopend. Nog even een rondje over het park met de honden.
Hadden ze wel verdiend na een lange tijd binnen zitten.
Rit 9 is zodadelijk naar mijn bed. Welterusten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten