dinsdag 27 mei 2014

Een (bijna) zorgeloze dag

Sorry lezers, maar ik heb geen spectaculaire zaken meegemaakt vandaag.
Is ook wel eens lekker hoor.
Ik was vandaag bij de bank voor een betaling en was de eerst wachtende in de rij!
Ging dus zeer voorspoedig.
Verder hoefde ik eens niet naar UTS, niet naar de supermarkt, niet naar een dierenarts.
Ik had vandaag alleen een ritje school, want Maud is nog niet vrij.
Die bikkelt nog even door om vervolgens donderdag en vrijdag wel te kunnen gaan genieten van vier vrije dagen.
En Youri had zijn tennisles. Ook hier geen bijzonderheden over.
Ik zal toch niet saai worden? 
O nee, gelukkig. Er gebeurde toch nog iets onverwachts.
Erik kwam eerder thuis. En niet omdat hij ons zo gezellig vond, maar omdat hij niet lekker was.
Die sturen we vanavond vroeg onder de wol. Of nou ja dat is hier wat overdreven, een dekbedovertrek is voldoende. Hopen dat hij zich in de loop der dagen beter voelt aangezien hij zondag weer op pad gaat richting Amerika.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten