donderdag 1 mei 2014

Aan tafel!


Regelmatig schrijf ik hier iets over de honden.
Met de honden gaat het uitstekend! Luna en Tico hebben elkaar helemaal gevonden.
Elke dag/avond wordt er uitgebreid met elkaar gespeeld. 
Een lust voor het oog om dat te zien. Storm interesseert het vrij weinig, die laten ze dan ook maar met rust.
Maar je zou bijna vergeten dat we ook nog een kat meegenomen hebben uit Nederland.
Nou ja vergeten, ik ben haar zeker niet vergeten.
Daar zorgt ze zelf ook wel voor.
Ook poes vermaakt zich hier uitstekend. Ik zou bijna zeggen "is meer buiten dan binnen" , maar dat is vrij normaal met dit klimaat.
Poes heeft een nieuwe hobby. Nee, geen kleiduifschieten of boerengolf, maar gekko's vangen.


Ze is er heel goed in en showt ons ook graag haar gevangen buit.
En dat laatste?? Nou, dat hoeft van mij dan weer niet.
Poes heeft er een handje van om ons echt mee te laten genieten.
We willen jullie ook graag even mee laten genieten en laten zien waarom wij er niet zo gek op zijn.
Met het prachtige commentaar van Maud op de achtergrond!

http://www.youtube.com/watch?v=ZDN1jgWV_BM

Helaas krijg ik het niet voor elkaar om de link zo te maken dat hij direct aan te klikken is.
Even de hele zin kopiëren, plakken in de balk en veel kijkplezier ;-)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten