woensdag 7 mei 2014

Hoezo verpest?

Vandaag zijn wij na schooltijd door gereden naar Playa Lagun.
Dat is ons favoriete strandje. Hier hadden we afgesproken met onze vrienden Tom en Bianca die op dit moment op het eiland vertoeven.
Tijdens de paasdagen was dit strandje nog afgeladen met tentjes, nu heerlijk rustig.
In de baai zwemmen schildpadden. Garantie dat je ze ziet geef ik natuurlijk niet, maar er is wel een grote kans.


En vandaag waren ze er gelukkig weer, twee zelfs. Het blijft toch een unieke ervaring om ze in het 
"echt " te zien zwemmen.
Over echt gesproken.
Tom had vanmiddag een kokosnoot meegenomen naar het strand. 



Nadat de kokosmelk opgedronken was kreeg ik een stukje kokosvrucht uit de binnenkant van de noot.
En weet je wat ik zei??
" dit lijkt helemaal niet op kokosnoot!"  Haha, hoe stom is dat!
Als er iets op kokosnoot lijkt is het de pure vrucht van de kokosnoot natuurlijk.
Maar ik ben een totaal andere chemische smaak van kokos gewend. Ik vertrouwde er klakkeloos op dat ik minstens een bounty zo proeven.
Het leek er helemaal niet op. Ook de kokos uit een zakje die je over je maaltijd kunt strooien leek hier niet op.
Ik moet helaas dus constateren dat ik door de voedingsindustrie verpest ben.
Maar gelukkig heeft Tom mij weer laten ervaren hoe een kokosnoot werkelijk smaakt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten