zondag 25 mei 2014

Snel, sneller, snelst

Vandaag heb ik in ieder geval één keer mijn persoonlijk record verbeterd.
Wat heb ik dan gedaan?
Niks!! En dat vrij lang. Uniek in de historie, ik 1,5 uur liggend in de zon.
Nou ja, helemaal niks doen is niks voor mij. Ik heb toch wel een boek gelezen.
Na al deze niksdoenerij was het tijd voor actie.
We hebben hier in de tuin zo ongeveer ons eigen olympisch bad, dus tijd voor een nieuw olympisch record!
(Foto is gemaakt tijdens een fikse regenbui een paar weken terug, maar het gaat even om het formaat van het zwembad)


Uitrusting; een bikini, een chloorbrilletje en een hoop goede moed. Vreemde combi, maar zwemt prima.
En opnieuw was daar een Curaçaose olympisch record. Ik heb 35 banen gezwommen! 
Ik weet niet in hoeveel tijd, maar leer mij kennen dat heeft niet lang geduurd.
Bij mij moet namelijk alles snel. Snel zwemmen, snel rijden, snel boodschappen doen, snel even de mail checken, snel stofzuigen.
De dag dat ik een versnelling terug doe is waarschijnlijk de dag dat ik in een bejaardentehuis gezet wordt.
Maar wie weet kan je daar wel weer snel koffie drinken, snel eten, snel bingoën of een snelle rollatorrace organiseren.
Ik ben zo snel nog niet klaar dus! Nu maar snel slapen, het is al laat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten