zaterdag 17 mei 2014

Eindelijk in beweging

Ik heb een sport kind en een game kind.
Dat sport kind komt wel aan haar beweging, het game kind beweegt alleen zijn duim op de muis van zijn computer.
Dat is te weinig dus kreeg hij opdracht een sport te bedenken die hij hier wil gaan doen.
Eerst werd er nagedacht over sporten die binnen gehouden werden, lekker in de airco.
Haha, we zijn niet gek zeg maar. Maar een proefles zaalvoetbal en een kijkje bij de basketbal brachten niet het enthousiasme wat we zochten.
Een lesje golf dan maar. Mmm, met 20 kinderen en één leraar was ook niet wat we zochten.
Je kwam te weinig aan bod om er iets van op te kunnen steken.
Youri zoekt het liefst iets met niet al te veel kinderen om zich heen, daar is hij allergisch voor.
Toen kwam Tennis als optie naar voren. Tennis doe je voor je zelf en speel je hooguit met nog drie anderen op een baan.
Proefles geregeld en vandaag was het zo ver.
Blijk ik toch een kind met talent te hebben. Oké, elk kind heeft talent wat zich op zijn of haar manier ontwikkeld, maar ik heb een tennistalent!
Mag ik even naast mijn tennisschoenen gaan lopen?? De tennisleraar was helemaal verbaasd en had niet vaak meegemaakt dat een kind dat nog nooit een racket in zijn handen heeft gehad zo makkelijk de ballen weg slaat.
Ik was vooral erg blij dat Youri eens iets gevonden heeft waar hij plezier in heeft.
Ik was net zo enthousiast als Youri zelf dat ik vergeten ben om foto's te maken.
Er komen vast nog momenten genoeg!
Wij zijn nu vast aan het informeren wat het prijzengeld bij al die grand slam toernooien is.
Weten we tenminste wanneer we kunnen stoppen met werken!
Wimbledon here i come!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten