zondag 11 mei 2014

Moederdag

Vandaag was het Moederdag.
Ons niet ontgaan, daar zorgen ze hier op Curacao wel voor.
Ook bij dit "feest" wordt weer uitgebreid stil gestaan. Door de lokale bevolking en uiteraard door de horecagelegenheden.
Er zijn ons heel wat advertenties voorbij gegaan voor ontbijt, lunches, brunches enzovoort.
Normaliter doen wij er helemaal niks aan. Ik vind het in Nederland één grote commerciële bende.
In Nederland werd er op de school van de kinderen toch vanaf groep 5 niets meer aan gedaan.
Voor mij rede om vanaf dat moment er ook maar niets meer aan te doen.
Hier heeft Youri op school nog wel iets gemaakt. Ik heb van hem een hele mooie zelfgemaakte schelp gekregen.
Maar er was meer.....
Heel stiekem zijn er voorbereidingen geweest. En heel stiekem wist ik daar toch een klein beetje vanaf.
Met onze vrienden die hier op het eiland vakantie houden hadden onze kinderen een afspraak gemaakt.
Zij zouden komen "oppassen" zodat wij een avondje weg konden.
Superleuk idee! 
Maar heel stiekem was ik toch heel blij dat Maud mij dit vast in m'n oor gefluisterd heeft.
Ik vind verrassingen best heel leuk, maar ben ook altijd een bezig bijtje.
Wordt ineens mijn programma omgegooid, dan kan ik daar zelf veel last van hebben.
Vanavond had ik eigenlijk de katten op het resort moeten voeren.
Als ik niet stiekem al wist van deze plannen, dan had ik niet op mijn gemak kunnen eten. 
Dan ben ik alleen maar bezig met het feit dat er nu door 11 katten op mij gewacht wordt.
Ook had Youri puppencursus. Nu konden we vast bedenken hoe we dat zouden oplossen.
Dat geeft mij eerlijk gezegd veel meer rust, waardoor ik er ook ECHT van kan genieten.
En volgens mij is dat nou juist de bedoeling. Dus iets minder verrassing, maar net zo leuk.
We hebben heerlijk met de voetjes in het zand onder genot van de ondergaande zon gegeten en genoten.
Dank je wel Tom, Bianca, Maud en Youri!!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten