zondag 14 juni 2015

(On)sportief dagje

Toen ik vanmorgen wakker werd dacht ik meteen aan sport.
Niet dat ik meteen in de sportkleding schoot en me fysiek in het zweet werkte.
Dat zweten doe je hier zo ook wel zonder te sporten.
Ik ging sport kijken, ook leuk. Ik wist namelijk dat er een grand prix judo in Hongarije was.
Op het moment dat ik wakker was begonnen ongeveer de halve finales. Ik kan dat dan live meekijken via ippon tv. Zo blijven we lekker op de hoogte. Ook al judo ik hier niet meer, het blijft toch mijn sport.
In de middag heb ik weer aan sport gedacht. Sportief toch?
Het Curacaose elftal had vanmiddag hun return tegen Cuba maar dan nu in Cuba.
Een belangrijke wedstrijd want als ze deze wonnen dan gingen ze door naar een volgende ronde.
Helaas kon ik het niet volgen. We hebben geen Curacaose tv pakket.
Er werd er veel gepost op Facebook waardoor ik al snel hoorde dat het 0-1 was. Gelukkig duurt een wedstrijd twee keer 45 minuten dus nog mogelijkheden genoeg.
Het werd het 1-1 voor de rust. 
Tijdens de rust begon het enorm te hozen. Echt, het scheen er met bakken uit de hemel te komen en zelfs de bliksem sloeg in de buurt in.
Deze foto kwam van iemand uit het stadion en werd later in dit nieuws item gebruikt.


Het hing er nog om of de wedstrijd wel hervat kon worden en als dat niet zo was wat er dan zou gebeuren. Maar hij is dus uitgespeeld. In een soort van modderpoel. Maar we gaan door!
Leuk, gaan we weer kijken in het stadion als het zo ver is. Dan gaan we echt op tijd. Dan willen we binnen zijn voor dat de aftrap begint.
En ja wel, 's avonds dachten we ook nog aan sport. Maud heeft morgen sportdag. We hebben dus het één en ander klaar gelegd zodat het morgen een succes kan worden.
Sportief dagje toch zo?? Ik zou er moe van worden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten