zondag 7 juni 2015

Gekleurd dagje

Vanmorgen ging de wekker al vroeg. We deden namelijk mee aan de colorwalk.
Vrij uniek, want er was een ware run op de t shirts geweest.
Het t shirt was tevens bewijs van inschrijving en na de eerste inschrijfdag was vrijwel alles al op.
Laten wij nou zo maar eens op de allereerste inschrijfdag geweest zijn!
Wij behoorden dus tot de 4000 gelukkigen die wel om 7.00 uur mochten starten om 6 kilometer te lopen en met gekleurd poeder onder gegooid te worden. Hoe gek wil je zijn!
Het was voornamelijk dat ik meedeed omdat ik de kinderen toch moest halen en brengen. Dan kan ik net zo goed blijven en meelopen.
Zeer relaxt hebben Youri en ik op onze slippertjes de 6 kilometer doorstaan.
Wij lopen beide altijd op slippers, de hele dag door, dus kon dat nu ook wel. Was inderdaad geen probleem. Om de kilometer werden we bestrooid met een kleurtje.
De één was wat scheutiger dan de ander. De dames van geel hadden het op Youri voorzien.


Bij elke kleur was er muziek. Kan natuurlijk ook niet anders hier. Dit eiland swingt en danst bij elke toon.




Ik heb het er nog redelijk schoon vanaf gebracht. Daar ben ik blij mee om een bepaalde rede. Maar daar morgen meer over.


Vanmiddag werd onze lieve Choco opgehaald. Snik, afscheid nemen is nooit leuk. 
Ze is lang bij ons geweest en is vanaf dag één een leuke lieve sociale hond.
Ze was de pleegmoeder van Gino en Roy, speelkameraadje van Tico en Luna en de knuffelbeer van Youri en Maud.
Maar ze heeft het mooiste en liefste forever home gekregen wat we ons maar konden wensen. Ze is naar een collega van Erik gegaan die al een hondje van een jaar had. Een fijn speelmaatje dus.
Jack had vandaag zijn filmdebuut. Hij werd opgehaald om mee te doen in een heuse clip.
Er was een magere straathond nodig. Jack was uitermate geschikt voor deze rol en kwam glansrijk door de auditie. Straks is hij te zien in een clip over het voeden van straathonden.
Ik zie hier een beroemde hond in wording!
En nu is hij doodop. Ligt languit bij te komen van al zijn belangrijke taken. Morgen heeft hij weer een belangrijke rol. Ja die Jack wordt echt beroemd!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten