dinsdag 30 juni 2015

Eindelijk

Ik heb er weer een nieuw rolletje plakband bij.
Maak kennis met Sacha, de hond van de shut.


Ik kan niet eens foto's maken, want loop ik naar achter loopt zij naar achter, loop ik naar links enzovoort enzovoort. Ik val nog net niet over haar heen.
Jack had vanmorgen overmatig veel belangstelling voor haar, maar zij ziet niet zo veel in hem.
Ondanks dat het een leuke kerel is vindt ze het niet haar type.
Ze knauwt dus van haar af en Jack heeft het opgegeven. Das mooi! 
De andere twee heren in het gezelschap zijn al een tijd geleden ontdaan van hun mannelijkheid. 
Een loops teefje in the house doet ze vrij weinig. Dus tot zo ver gelukkig weinig problemen. 
Voor Maud was het vandaag eindelijk zo ver. De afsluiting van het jaar door middel van een gala.
Vorig jaar waren we op de dag van het gala in Nederland. Nu kan ze dan eindelijk ook in jurk en op hoge hakken verschijnen.
Sommige schoolgenoten werden in style gebracht.


Overdrijven is ook een vak toch?
Davy en Maud mochten het doen met de zeer functionele SUV van de moeder van Davy.
En zijn ze niet prachtig?


Het hoe het was en alle verdere ins en outs horen we morgen pas.
Het feest duurt tot 24.00 uur en dan is dit blog al lang online. Ik vermoed zo maar dat het geweldig was. 







Geen opmerkingen:

Een reactie posten