woensdag 3 juni 2015

Een stijgende lijn

Vandaag was het een lekker dagje qua temperatuur.
Het was bewolkt met telkens een dreigende regenlucht. Het bleef bij dreigen. Die drie druppels die er gevallen zijn tellen bij mij niet als regen.
Vervelend voor de toeristen die over het algemeen speciaal voor het zonnetje naar het eiland zijn gekomen. Maar lekker voor de inwoners die juist genieten van wat gematigder weer en snakken naar een bui. Dat ik dat ooit nog eens zo gaan zeggen, ik snak naar een bui. 
Vanmiddag had ik een afspraak bij Pieter onze dierenarts.
Het eerste wat we gedaan is de wegen.
En kijk eens.


Wauw, 2 kilo aangekomen in 5 dagen. Dat betekent dat de medicijnen aanslaan en ook het verse vlees doet hem goed. 
We hebben nog gekeken naar wat kale plekken op zijn huid. Even uitsluiten dat het geen schurft is.
Onder de microscoop was niks bijzonders te zien. Dan is het toch door zijn zwakke gestel.
Ik kreeg de tip om er kokosolie op te smeren. Dat gaan we dus ook doen. Lekker vertroetelen want dat verdient hij.



Soms verdien ik zelf ook wel eens wat. Na bijna twee weken intensieve zorg rondom Jack had ik vandaag nou eens geen zin om te koken.
Het werd een pizza. Heerlijk was het. 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten