dinsdag 9 juni 2015

Geen slecht idee

De bijeenkomst gisteren van I-Animal in samenwerking met Patrick Kluivert werd breed uitgemeten in de media.
Ik heb het in een aantal kranten voorbij zien komen en via nieuwszenders op Facebook.
Er waren ook een hoop foto's bijgeplaatst waarvan ik er een aantal gedeeld heb.
De mooiste heb ik er uit gepikt en als nieuwe profielfoto gebombardeerd. 
Op deze foto is zo mooi te zien hoe Jack geniet van alle aandacht die hij krijgt. Hij wordt echt met de dag mooier. Volgende week zal ik zeker weer een aantal foto's plaatsen om te laten zien hoe hij er dan uit ziet.
Nu Choco er niet meer is en Jack steeds meer energie krijgt zie ik dat Tico met Jack gaat spelen.
Ze grappig om te zien. Luna heeft een speciaal 'speelblafje', een soort roep van kom dan, kom dan.
Dat blafje snapt Jack nog niet. Tico brengt hem een speeltje en legt dat voor hem neer.
Zodra Jack het dan wil pakken, pakt Tico het snel en rent weg. Jack gaat er dan hard achteraan en het spel is begonnen. Die manier van uitdagen begrijpt hij duidelijk dus wel.
Heerlijk om naar te kijken.
Maud ging vandaag na schooltijd mee naar Davy en at in de avond niet mee.
Dan is al snel de eerste vraag van Youri, wat eten we vanavond?
De verleiding is dan groot om iets ongezonds te doen, omdat we maar met z'n tweeën zijn.
Eigenlijk wilde ik dat niet. Maar een gerecht met Youri bedenken is niet makkelijk.
Alles waar rijst in zit valt al af.
Helaas geen kip met rijst vandaag.


Ik wilde ook geen pakken of potten gebruiken. De hoeveelheid in die potten is niet voor twee personen, en al helemaal niet voor een halve eter. Weg gooien doe ik niet en m'n vriezer zit al vol genoeg.
Het viel echt niet mee, maar het zijn wraps geworden. Ik vond het geen slecht idee.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten