zaterdag 13 juni 2015

Fotogeniek

Zoals ik gisteren al vertelde was er tijdens de entingsmiddag ook een fotograaf op bezoek.
Sylvia van Dijk heet ze en ook zij draagt haar steentje bij door belangeloos foto's te maken zodat wij die dan weer kunnen gebruiken.
Zo doet iedereen wat en zijn we samen hard bezig om elke hond die gevonden wordt een mooie toekomst te geven.
Dit zijn de foto's van mijn puppy's geworden. Zijn ze niet schattig?





Ze zijn nog steeds een beetje angstig wat ook op de foto wel terug te zien is. Het allemaal een beetje eng in de grote mensen wereld.
Al hoewel ik vandaag toch echt al verbetering zag. Het meisje van de laatste foto's komt nu naar me toe als ik door m'n knieën ga. 
Maar dat zulke mooie foto's meer respons geven is overduidelijk. Vanmorgen had ik de eerste kijker en deze heeft het reutje van de eerste foto gereserveerd.
Morgenochtend komt de tweede kijker voor één van de twee teefjes. Dan hou ik er nog maar één over waar we vast ook snel een plekje voor vinden.
Dan kunnen ze namelijk alle drie volgende week weg. Dat is wat ik het liefst doe. Als ik er ééntje over houdt dan is het geheid 's nachts bal. Janken, huilen, brullen kunnen die kleintjes!
Als ze alleen overblijven uit een nest is echt een drama. Ik hoor het niet. Ik lig aan de andere kant van het huis, maar er is dan iemand die 's morgens een iets wat verwrongen hoofd heeft en een daarbij horend humeur. Ik noem geen namen.
Als deze alle drie geplaatst zijn staat het volgende nest al weer klaar. Soms weten we waar nesten zijn die nog wel even op lokatie kunnen blijven, maar zodra het kan weg moeten.
Zo'n nest wacht nu op plek en ik ben de eerste die ze kan opvangen. Nog even geduld jongens, jullie mogen volgende week.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten