vrijdag 26 juni 2015

Druk weekje

Pfff, ik ben echt blij dat het weekend is.
Deze week was toch veel rennen en vliegen.
Een deel alleen gedaan doordat Erik er niet was en het laatste gedeelte met z'n tweeën.
Het was vooral passen en meten hoe alles in de middag gepland kon worden.
Op tijd eten voor drie avondvoorstellingen van Youri.
Een Maud die graag wilde surfen.
Honden op de shut en bij hofi Monchi die willen eten.
Een hond zonder gebit in een slechte conditie die ik erbij in de gaten hou.
Maud die een slaapfeestje heeft.
Erik die Youri beloofd had naar de bios te gaan.
En zo kan ik nog wel even doorgaan.
Echt een lijstje van een drukbezet moeder en tevens taxichauffeur.
Helaas had ik hierdoor geen tijd om een enorm groot marineschip te bewonderen.
Het schijnt dat deze vanmiddag te bezichtigen was. Nou of dat nou wel of niet zo was, ik had er toch geen tijd voor.
Nadat ik Maud had afgezet ben ik er nog wel even langs gereden. 


Echt zelfs op Curacao kun je druk zijn! Nu dus weekend.
Het zag er heel even naar uit dat Erik morgen voor het werk weer een dagje naar een ander eiland moest, maar gelukkig gaat dit niet door.
Hierdoor hebben we nu eindelijk na vier weken weer een volledig weekend als gezin samen.
Eerst morgen met de arme stakker van het blog van gisteren naar de dierenarts, dan het even een plekje geven en daarna genieten van het weekend.
Bon weekend!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten