dinsdag 23 september 2014

Warme douche

Vanmorgen was het geweldig wakker worden! Bij het openen van de mail en Facebook stroomde het felicitaties binnen. Het was hartverwarmend, echt net een warme douche.
Wat hebben een hoop mensen de moeite genomen om mij te feliciteren, echt heel leuk.
Ik was van plan iedereen persoonlijk even te bedanken, maar na 20 berichtjes had ik al in de gaten dat dit hem niet ging worden.
Dan maar even zo, dank je wel voor de felicitaties iedereen!
De dag heeft verder wel in het teken van het jarig zijn gestaan. Kadootjes uitpakken, taart eten en 
's avonds lekker gegrild.
Helaas hadden we vanavond wel een ouderavond bij Maud staan. Deze ging over de examens, dus wel zo belangrijk dat we vonden dat één van ons erbij moest zijn. Erik is er heen gegaan zodat ik alsnog met Luna kon gaan trainen.
Mijn ouders heb ik gewoon meegenomen. Het leek ze leuk om te komen kijken.
Uiteindelijk zijn ze de auto nog niet eens uit geweest!
Het begon toch te gieten! Eerst wat miezer, toen regen en daarna gewoon een ordinaire plensbui.
Het was net Nederland, dat je ergens staat of fietst zonder plu en verschrikkelijk nat geregend wordt.
Luna vond het ook maar niks. Je ziet haar straatverleden dan echt terug. Het is tegen natuurlijk om in de regen te blijven staan. Dan zoek je een schuilplaats. Ze probeerde wel, maar het was gewoon zielig. Ze had de staart tussen de benen en liep in elkaar.
Gelukkig had de trainster na een kwartier ook genoeg regen gezien en zouden we gaan stoppen.
Niet voordat we de honden een keer door de tunnel hadden gestuurd. Luna was aan de beurt en ze bleef lekker in de tunnel. Ze ging er liggen en dacht zo nu lig ik eindelijk droog. Ik moest haar eruit trekken. Toen vond ik het mooi geweest. 
Daarna ben ik volledig doorweekt naar huis gereden en ben onder de douche gestapt.
Weer een warme douche, maar dan even anders!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten