woensdag 10 september 2014

Geland

Ja hoor, ze zijn er. Mijn ouders zijn geland.
En ik was te laat! Gelukkig was Erik wel op tijd.
Maud had helemaal geregeld een kwartiertje eerder weg te kunnen van school.
Dat zou niet zo'n probleem zijn geweest als ze op de aangegeven tijd zouden landen, maar ze waren eerder. En dat wist Maud niet.
Ik moest op haar wachten zodat ze meekon naar Hato. En toen waren we dus te laat.
Maar dat mag de pret niet drukken. De reis is goed gegaan, er staat niets in de weg om er een heerlijke vakantie van te maken.
Vandaag heb ik ze laten kennis maken met de supermarkt. Verder hebben ze bij mij gegeten en zijn ze daarna naar hun appartement gegaan. 
Wij liggen nu op bed zonder airco. Heel bijzonder, maar we hadden tijdelijk geen 220 stroom.
Nu doet een deel het weer wel en een deel niet. In ieder geval onze airco niet. 
Geen probleem hoe dit op te lossen. Nergens is een stop zichtbaar er uit.
Ik snap er niks van, maar maak er wel een probleem voor morgen van. Vandaag ronden we af. Het is mooi geweest. Nu maar hopen dat ik een beetje kan slapen met een temperatuur van 28 graden buiten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten