zondag 14 september 2014

250ste blog!


Wat een geweldig leuke mijlpaal vandaag. Ik schrijf nu mijn 250ste blog!
Vanaf de dag dat we daadwerkelijk vertrokken zijn tot aan vandaag heb ik jullie op de hoogte gehouden van het wel en wee op Curacao.
Natuurlijk is het niet elke dag even makkelijk om een onderwerp te bedenken, maar over het algemeen maak ik meer dan genoeg mee om met jullie te delen.
De ene keer is dat grappig, dan weer aandoenlijk, maar soms ook verdrietig. Ik maak het allemaal mee en deel het graag.
Het is ook zeker de bedoeling om hier nog heeeeel lang mee door te gaan. 
Toen ik starte was het mij vooral te doen om dit als naslagwerk aan de kinderen mee te kunnen geven.
Inmiddels wordt mijn blog door heel wat mensen gelezen en is het niet alleen maar voor familie en vrienden, maar lezen er ook voor mij onbekende mensen mee. 
Dat maakt het ook heel erg leuk om te doen. Het feit dat je weet dat er elke dag echt mensen de dag starten met het lezen van mijn avonturen geeft toch wel een goed gevoel.
Nu ik mijn blog al een tijdje via Facebook deel is er ook meer interactie. Een reactie of een 'vind ik leuk' is voor mij toch weer een extra motivatie.
Ik kan zelf via blogspot inloggen en zie dan hoeveel mensen er per dag mijn blog lezen.
In de beginperiode waren dit er ongeveer 25 per dag. Nu is het wat wisselend, maar meestal tussen de 150 en 200 lezers per dag. Soms leest men meerdere dagen achter elkaar.


Één van mijn blogs had de titel crimineel oord en is heel vaak gedeeld. Deze is 2241 keer gelezen! 
Dat is wel een record voor mij. Maar wie weet hoeveel vaste lezers ik over een jaar heb.
Wat ik ook kan zien is waar iedereen die meeleest vandaan komt.



Het zijn niet altijd inwoners van die landen die meelezen. Soms komt zo'n land er tussen doordat mijn vaste lezers op vakantie zijn in betreffend land.
Maar leuk is het natuurlijk wel!
Ik ga er zeker nog even mee door. Als jullie dan blijven commentaar geven (wel leuk commentaar graag ;-) ) en ideeën aanbrengen dan hou ik het nog jaren vol.
Bedankt alle lezers!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten