donderdag 25 september 2014

Nekhernia

Nee hoor, ik heb hem niet die nekhernia. Gelukkig maar.
Maar er is wel iemand anders bezig er één te kweken.
Hier is hij dan.



Ons malle Pietje heeft gisteren waarschijnlijk een keer gezien dat er een leguaan de boom in klom.
Zal vast te maken hebben gehad met hun jachtpraktijken.
Nu denkt hij dus dat er uit elke boom leguanen kunnen vallen. Nu groeien er hier geen leguanen in de boom dus zullen ze er ook niet met bosjes uitvallen.
Storm was daar vandaag nog niet zo zeker van. De hele dag is hij alert geweest en heeft omhoog getuurd. Het zag er niet uit.
Ik ben benieuwd of hij morgen weer verder gaat of dat hij het opgeeft.
En dan nu de klapper van de week!
Youri vanavond " pap kan je mij morgen brengen naar het happy hour bij Lions Dive?"
Ik ga dan met Gijs, Kaylen, Beau en misschien komen er nog wel meer.
En welke ouder blijft er dan bij? Eehhh geen één. Haha grapjas, je bent 12!
Wat denk je, je bent nooit te oud om te leren en nooit te jong om er mee te beginnen?
Helaas, in dit geval is de eindconclusie; nee te jong! Morgen is happy hour hier gewoon thuis, je mag voor deze ene keer dan ook het tweede drankje gratis! Pffff ik word oud!








Geen opmerkingen:

Een reactie posten